| SHOW | 11/05/04 | Kiss and Cry promo shot

Discussion in 'Photos' started by Matt, May 4, 2011.

  1. Matt

    Matt Administrator Staff Member

    Messages:
    2,363
    Location:
    UK
    [​IMG]

    Source: Nate
    Credit: WeheartIU
  2. dosteve29

    dosteve29 New Member

    Messages:
    7
    can't wait to see the show! :D
  3. jmillyu

    jmillyu Moderator Staff Member

    Messages:
    952
    Location:
    USA
    hehe her left arm looks a little funny xD
    but she looks intense and pretty at the same time with that dress~!
    seeing the skates on her make me realize that she is acually going to figure skate \(^o^)/ lol
    cant wait~ thanks for the picture!:)
  4. tk198

    tk198 Moderator Staff Member

    Messages:
    1,087
    Location:
    on your screen
    She's pretty in the outfit and at least she's got balancing on one leg down :p
    I'm really anticipating this show, can't wait to see how IU will do cause figure skating isn't easy.
    thanks for sharing matt
  5. wongeen

    wongeen Hearters

    Messages:
    157
    Location:
    New York
    waah so pretty! as usual ;p
    i could just imagine her getting off balance immediately after the shot LOL
  6. janeberryblue

    janeberryblue Translators Staff Member

    Messages:
    1,504
    OMG AIYU ON ICE MY DREAMS HAVE COME TRUE~~

    ugh, i hope she can make it to at least the top 5 or something ><
  7. coke008

    coke008 Hearters

    Messages:
    169
    Location:
    Australia
    OHEMGEE i wanna watch!!

    thx for sharing

    &

    peace out!
  8. LurvIU

    LurvIU Hearters

    Messages:
    17
    Aww,can't wait to see. she's so pretty. haha
  9. Chyp

    Chyp Hearters

    Messages:
    19
    Oh I can' wait to see it :x
    Tks for sharing :)
  10. elavip

    elavip Hearters

    Messages:
    627
    this is exciting! i'm anticipating some funny falls from iu, but not of her getting hurt!!
    anyways, that photo is just lol. is this the best shot they could get??
  11. batheinkerosene

    batheinkerosene Hearters

    Messages:
    97
    I hope IU does well~ the dress is pretty but I hope she's not working too hard and I hope she's resting well.
  12. spencer22l

    spencer22l Hearters

    Messages:
    11
    omg cant wait this is gonna b craz
  13. shyangLoveIU

    shyangLoveIU Hearters

    Messages:
    59
    Location:
    Malaysia
    haha she looks like a swan^^
    can't wait to watch this show....
  14. Louis676

    Louis676 Hearters

    Messages:
    10
    haha she looks like a swan^^
    can't wait to watch this show....
  15. oreoboy

    oreoboy Hearters

    Messages:
    11
    Sooooo pretty!!!
    I love IU very much^^
  16. maychaegyeong

    maychaegyeong Hearters

    Messages:
    10
    thank so much

    she like ice princess
  17. IUkawaii

    IUkawaii Hearters

    Messages:
    1,647
    Location:
    Viet Nam
    thanks for uploads
  18. kimochiiii

    kimochiiii Hearters

    Messages:
    1,922
    Location:
    IU's heart..
    she's so pretty..
    thanks for sharing..

Share This Page