| PERF | 11/04/26 | IU on the big screen of Suwon World Cup Stadium

Discussion in 'Photos' started by squishyblob, Apr 29, 2011.

  1. squishyblob

    squishyblob Translators Staff Member

    Messages:
    2,601
    Location:
    Singapore
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    IU will be attending this event on the 7th of May.


    Credit: WeHeartIU
    Source: dc inside
  2. Camilledark

    Camilledark Hearters

    Messages:
    104
    Location:
    Philippines
    wow ^___^ pretty IU <33

    thanks for sharing! ^__^
  3. coke008

    coke008 Hearters

    Messages:
    169
    Location:
    Australia
    OMG LUCKY! damm.. my wish is to hear noona sing that with my name instead of 'oppa'.......;; ㅠㅠ

    lol thx for sharing

    &

    peace out!
  4. janeberryblue

    janeberryblue Translators Staff Member

    Messages:
    1,504
    WOWWOOWOOWOO AIYU ON THE GIANT SCREEN WOWOW

    omg sh elooks so darling in that uniform~

    lucky fans + soccer stars :p
  5. Kyzuki

    Kyzuki Donators

    Messages:
    216
    Location:
    London, UK
    They won 3-0? Bet it was cause of IU!
    I would love to see her promote my favourite football (soccer) team! :D

    Thanks for sharing these!
  6. squishyblob

    squishyblob Translators Staff Member

    Messages:
    2,601
    Location:
    Singapore
    Lol noo the event is on 7th of May. She's supporting Blue Wings (Suwon) against Cheonnam, probably performing during halftime or something :)
  7. tk198

    tk198 Moderator Staff Member

    Messages:
    1,087
    Location:
    on your screen
    well then, I think they'll get the motivation they need to win :p
  8. jmillyu

    jmillyu Moderator Staff Member

    Messages:
    952
    Location:
    USA
    WAH so big!!! XD
    i would love it if IU cheered for my team!!
    they gotta win now don't they? LOL
    if they don't then somethings wrong :p
  9. lokikaze

    lokikaze Hearters

    Messages:
    21
    Location:
    Singapore
    hahahah whatever game it is, this is definitely better than steroids!
  10. kiwi87qinwei

    kiwi87qinwei Hearters

    Messages:
    13
    curious ~ wat event is tis @@??
  11. Block-ster

    Block-ster Hearters

    Messages:
    989
    Location:
    iuland
    I want to be in that team too. HAHAHAHA.
    I want IU to cheer for me too! I will be VERY motivated. :D

    Thanks for sharing! (;
  12. steeeph

    steeeph Hearters

    Messages:
    10
    hahaha.. they got such a cute cheerleader~~ lucky!!
    they gonna be real motivated~~ :)
  13. IUkawaii

    IUkawaii Hearters

    Messages:
    1,647
    Location:
    Viet Nam
    thanks for uploads
  14. kimochiiii

    kimochiiii Hearters

    Messages:
    1,922
    Location:
    IU's heart..
    so pretty..
    thanks for sharing..

Share This Page