IU, new ideal type “Pretty collarbones + male students in uniform” [2011.04.06]

Discussion in 'News' started by janeberryblue, Apr 6, 2011.

  1. janeberryblue

    janeberryblue Translators Staff Member

    Messages:
    1,504
    [​IMG]

    Singer IU has revealed her new ideal type.

    On the latest recording for KBS2TV ‘Happy Together Season 3’, IU confessed “If I were invisible, I’d visit an all-boys high school.”

    She further explained, “Since I’ve been attending an all-girls high school, there’s almost no chance to see male students in their school uniforms” and “When I would occasionally see male students on my way to school, I thought there could never be anyone who looked more handsome.”

    She also added, “Back when I was promoting on music programs, I would get nervous at the sight of male idols rehearsing in their school uniforms.”

    Meanwhile, IU revealed “When I meet a guy for the first time, I immediately look at their collarbone” and “My ideal guy is one who’s wearing a slightly loose t-shirt that reveals a pretty collarbone.” To this, fellow male comedians Kim Junho, Bang Songin and Park Myungsoo responded by trying to reveal their collarbones.

    Alongside actor Kim Kapsoo, T-ara’s Eunjung, and singer Yangpa, IU appears on this episode of ‘Happy Together3’ which will air on the 7th.




    Translation: janeberryblue @ WeHeartIU.com
    Source: Seoul NTN
    Original Article: http://news.nate.com/view/20110406n25222
  2. jieuna

    jieuna Hearters

    Messages:
    111
    Location:
    Singapore
    Boys In their school uniform eh? Kke
    Agree with you IU ><
    Kke new ideal type ^_^
    Thanks for translating ^^
  3. Qyooo

    Qyooo Hearters

    Messages:
    28
    But she got to see a lot of "male students" in uniforms when filming Dream High, right? ;)
  4. Kyzuki

    Kyzuki Donators

    Messages:
    216
    Location:
    London, UK
    Oh man! I'm trying to think if IU managed to see my collarbone xD
    She would visit an all boys school if invisible? Haha! Didn't expect that from her lol.

    Thanks for the translation Jane!
  5. cannonlee

    cannonlee Hearters

    Messages:
    119
    Omg!
    if IU want it! i could wear it everyday infront of her!!!!

    ps: i love to wear school uniform too =p
  6. burntbiscuit

    burntbiscuit Donators

    Messages:
    385
    Location:
    싱가포르! [Singapore]
    omo. happy together! got to love them.
    and i think this isn't her first time saying that she liked pretty collarbones(guys of course :)) right?
    anyway, the broadcast is coming real soon! hope to catch it on live stream even though i won't know what they are talking about. ^^
  7. tk198

    tk198 Moderator Staff Member

    Messages:
    1,087
    Location:
    on your screen
    Lolol those comedians probably freaked her out xD.

    I love how IU's so straightforward with herself. Really makes her such a cute person and shows that she still is a girl.

    Thanks Jane.
  8. wongeen

    wongeen Hearters

    Messages:
    157
    Location:
    New York
    i hope there will be english subs for this episode :D
    man i really need to learn korean LOL
  9. 11abysooyoung

    11abysooyoung Hearters

    Messages:
    24
    nice collarbones.

    well you can see many boys in their uniforms during taping on dream high now. :)
    thanks for the translation.
  10. guohao91

    guohao91 Donators

    Messages:
    69
    Location:
    Singapore
    HAHA! IU likes boys in uniform.
    Guys usually likes girls in uniform,thats totally the same trend hahaha
  11. melonpop3

    melonpop3 Moderator Staff Member

    Messages:
    1,200
    Location:
    US
    I'd want to visit an all boys school too, for a day x)
    Boys in korean school uniforms are so cute though ^O^

    LOL at the comments ^ "I could wear it everyday in front of her!!!" XD

    Thanks for translating :D
  12. Martian07

    Martian07 Hearters

    Messages:
    220
    Lol, looks like IU really like to see boys in their uniforms haha
  13. Caricactures

    Caricactures Hearters

    Messages:
    122
    Location:
    Singapore
    Haha lusty girl! ;)

    Can't blame her anyways, the male Korean school uniform is actually really good-looking.
    Collarbones are really IU's fetish!

    Happy Together! Hope there's gonna be subs.

    Thanks for translation!
  14. orchid

    orchid Hearters

    Messages:
    103
    Location:
    Indonesia
    so she prefer the young one? kekekeke
    wish she will find a good man to accompany her
  15. IU.forever

    IU.forever New Member

    Messages:
    5
    Location:
    Philippines
    I saw a video of a namja singer ( forgot his name ) trying to be IU's Ideal man and I can't stop laughing.. HAHAH !
  16. IUwithme

    IUwithme Hearters

    Messages:
    228
    IU has a good taste..
    i am agree with her...
    guys with pretty collarbones are really attractive...
    for the uniform, i think it is because IU still young?
    I mean boys in uniforms suit her ...^^
  17. sy737ty

    sy737ty Hearters

    Messages:
    165
    Location:
    IU's & Taeyeon's Hearts
    I can totally understand IU's thoughts..lol..since I was in all-boys school, any girls from the opposite all-girls school look beautiful.
  18. Celi

    Celi Hearters

    Messages:
    70
    Location:
    Indonesia
    These days boys show their collarbones LOL
    Don't worry IU you will find one soon!
  19. darwin20

    darwin20 Hearters

    Messages:
    11
    Location:
    New Jersey
    i finally know what to wear when i meet her
  20. darwin20

    darwin20 Hearters

    Messages:
    11
    Location:
    New Jersey
    i finally know what to wear when i meet her

Share This Page