[120615] Mexicana Chicken Summer photoshoot

Discussion in 'Photos' started by Matt, Jun 27, 2012.

  1. Matt

    Matt Administrator Staff Member

    Messages:
    2,363
    Location:
    UK
    I think these were actually taken at the same time as all the others from earlier in the year, and I'm not convinced a few of them haven't been seen before now. But anyway, most of them are definitely new, and Mexicana is calling it the summer photoshoot on their blog, so we'll go with that.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Source: Mexicana blog
    Credit: WeHeartIU
  2. Martian07

    Martian07 Hearters

    Messages:
    220
    OMG this is too cute haha
  3. babypanda

    babypanda Hearters

    Messages:
    128
    Location:
    Indonesia
    IU look so fresh and cutee here :D :D
    Thanks you for sharing ^^
  4. 1aegis1

    1aegis1 Hearters

    Messages:
    73
    this brightens up my morning.. thanks!
  5. massprass

    massprass Hearters

    Messages:
    27
    Location:
    Indonesia
    aigoooo.. she's cute! makes my morning more lifted up :)
    thanks for sharing
  6. InvU

    InvU Uploaders Staff Member

    Messages:
    4,281
    Location:
    USA
    Love her Mexicana styles~ but is the chicken on her cheek lol? (oily~) anyways thanks for sharing.
  7. gisella

    gisella Hearters

    Messages:
    20
    i really like this~ she's so cute >.< lol.
    thanks for share


    [​IMG]
    s: jmillyu
  8. dalmoon

    dalmoon Hearters

    Messages:
    13
    Location:
    tennessee, usa
    her dress in the first few photos is so adorable! :D
  9. aishiteruaiyu

    aishiteruaiyu Hearters

    Messages:
    122
    Thanks for making my morning the best with the ever radiant IU. :D
  10. Nadine

    Nadine Hearters

    Messages:
    17
    Location:
    Indonesia
    Kyaa~ IU so cute. Ah, I become hungry when saw the chicken :3 Haha.. Thanks for sharing ^_^
  11. ayeh

    ayeh Hearters

    Messages:
    999
    that chicken caught my attention though...
    btw, she's cute! cant deny it! hikhik :D
  12. Alfie

    Alfie Donators

    Messages:
    666
    Location:
    Philippines
    thanks for sharing!! :)

    IU, feed me chicken :D
  13. bonbon

    bonbon Hearters

    Messages:
    1,111
    Location:
    Malaysia
    IU with the straw hat would definitely look real good if the took a shot under a morning sunlight! Sunshine IU~ ^^
  14. unkn3wn

    unkn3wn Hearters

    Messages:
    256
    Location:
    Indonesia
    OMOOO.... she look event cuter when she held the food... kekekkek...
    thx for posting... like this..
  15. jieunism7

    jieunism7 Hearters

    Messages:
    1,563
    Location:
    Ireland
    so cuuutteee XDD I want that chicken >.<
    I love her 2nd clothing it suits her very well kyaa~
    Thanks~
  16. cool_bud

    cool_bud Donators

    Messages:
    384
    Location:
    Medan, Indonesia
    cute poses!! the 1st and 6th pictures looks like she want to feed me a chicken!! close my eyes and open my mouth.. XD
    thank you for sharing the photos.. :)
  17. Ovi Murraya

    Ovi Murraya Hearters

    Messages:
    661
    Location:
    +62
    so cute >< :3
    thanks for upload :)
  18. vampireiu

    vampireiu Donators

    Messages:
    1,239
    Location:
    Malaysia
    yep, I kind of agree with TheFly, this set of photos doesn't seem new... maybe they took all four seasons photos of IU in one shot !!! then release it season by season.... kekekeke
  19. anggie24

    anggie24 Hearters

    Messages:
    189
    Location:
    LIMA - PERU
    kkkkkk awwww so cuteeeeeeeee <3 hahaha I want her to feed me too kkk
  20. iHeartIU17

    iHeartIU17 Hearters

    Messages:
    949
    Location:
    Davao City, Philippines
    too cute for real :)

Share This Page